آتالوگ - پلتفرم کاتالوگ آنلاین - پلتفرم کاتالوگ دیجیتال(2)
آتالوگ جت : اپلیکیشن ارسال کاتالوگ و اپلیکیشن ثبت شماره مشتری - اپلیکیشن نمایشگاهی

آتالوگ جت

سریع ترین و منحصر به فردترین راهکار ارسال کاتالوگ آنلاین و ثبت شماره مشتریان، با اپلیکیشن آتالوگ جت

یک الزام برای شرکت در نمایگاه و ارتباط با مشتری

راهکار ارسال کاتالوگ و ثبت شماره مشتریان

آتالوگ جت به شما کمک می کند تا در مواجه با مخاطبان و مشتریان خود به سادگی و با اختیار ایشان، شماره آنها را برای ارتباط های بعدی ذخیره کرده و همزمان کاتالوگ آنلاین خود را به وسیله پیامک برایشان ارسال کنید.

ما بعد از اینکه راهکار ارسال کاتالوگ آنلاین با پیامک رو ایجاد کردیم، با حضور در کنار شما یکی دیگه از نیاز های کسب و کارها رو پیدا کردیم.
اینکه مشتری برای شما خیلی ارزشمنده و شما همیشه نیاز داشتید در کوتاه ترین زمان بهترین لینک ارتباطی با مشتری خودتون رو داشته باشید و بیشترین اطلاعات رو بهش منتقل کنید. این یک پروسه سخت و بدون راهکار بود!

آتالوگ اما تسلیم نشد و با ترکیب چند راهکار به یک نتیجه عالی رسید.

ثبت شماره مشتری و ارسال همزمان کاتالوگ آنلاین. اون هم با اپلیکیشن آتالوگ جت.

توی این راهکار مشتری با وارد کردن شماره خود در اپلیکیشن بلافاصله کاتالوگ و اطلاعات اولیه شما رو از طریق پیامک دریافت می کنه و البته در همون لحظه شماره مشتری در دفترچه تلفن شما ثبت می شه!

حالا شما با اپلیکیشن آتالوگ جت، همزمان هم تمامی اطلاعات خودتون رو توسط کاتالوگ آنلاین برای مشتری ارسال کردید و هم شماره مشتری یا مخاطبتون رو برای ارتباطات بعدی در اختیار دارد. و اما این راهکار در چه جاهایی کاربرد داره ؟

حضور در نمایشگاه ها و ایونت ها

یکی از معدود فرصت های شرکت ها در مواجه مستقیم با مشتری در نمایشگاه ها و ایونت ها است. شما با نصب اپلیکیشن اندرویدی آتالوگ جت روی یک دستگاه اندرویدی ، این امکان را برای خود یا مشتریانتان فراهم می کنید که با ورود شماره، پیامک حاوی کاتالوگ آنلاین و مشخصات کسب و کار شما را دریافت کنند.
همچنین بلافاصله شماره ایشان در سامانه پیامکی شما ذخیره خواهد شد. (این پیامک حتی به لیست سیاه پیامکی هم ارسال می شود)

ارسال فوری کاتالوگ آنلاین

شما و کارمندانتان می توانید صرفا با وارد کردن شماره تلفن همراه مشتری یا مخاطب خود ، بلافاصله و بدون نیاز به هیچ پیام رسانی (واتس آپ و تلگرام و ایتا و بله و …) کاتالوگ آنلاین کسب و کارتان را برای ایشان ارسال کنید.

ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان و مخاطبان

آتالوگ جت راهکاری برای ایجاد یک بانک اطلاعاتی از مخاطبان شما خواهد بود، چرا که به پشتوانه یک سامانه پیامکی قدرتمند، امکان ذخیره سازی اطلاعات ایشان را خواهید داشت. همچنین با امکان ایجاد دفترچه تلفن های مختلف می تونید، برای هر رویداد یا بازه زمانی خود یک دفتر تلفن خاص ایجاد کنین. (مثل دفترچه تلفن نمایشگاه تهران ، یا دفتر تلفن شهریور ماه و …)

راه اندازی آسان و سریع

ملزومات آتالوگ جت

برای استفاده از آتالوگ جت و ارسال کاتالوگ آنلاین (ارسال مثل جت) و ثبت شماره مشتریان به چه چیزهایی نیاز دارین؟

آتالوگ
شما به یک آتالوگ نیاز دارید. آتالوگ یک کاتالوگ آنلاین است که دارای یک لینک یونیک می باشد. این لینک از طریق پیامک ارسال می شه.
اپلیکیشن آتالوگ جت
اپلیکیشن آتالوگ جت را می توانید روی دستگاه های اندرویدی نصب کرده و با وارد کردن مشخصات پنل پیامکی خود از اون استفادهمی کنین.

آتالوگ جت رایگان است و رایگان می ماند!

دانلود آتالوگ جت رایگان است و رایگان خواهد ماند! شما برای این اپلیکیشن هزینه ای پرداخت نمی کنین . اما استفاده از اون برای شما هزینه هایی مانند هزینه ارسال پیامک و یا هزینه سرویس آتالوگ را داره که مجموع این هزینه ها برای استفاده عادی در طول یکسال حدود یک میلیون تومان می شه!

×
تلگرام