داستان آتالوگ

بر اساس یک ایده و راهکار در سال 1400

کاتالوگ، ویترین دیجیتال یا فیزیکی هر کسب‌وکار است که به شکلی منظم و جذاب محصولات یا خدمات را معرفی می‌کند. وجود کاتالوگ حرفه‌ای نه‌تنها باعث افزایش اعتماد مشتری می‌شود، بلکه فرآیند انتخاب، خرید و تصمیم‌گیری را برای او ساده‌تر می‌کند. در دنیای رقابتی امروز، کسب‌وکاری که کاتالوگ ندارد، شبیه مغازه‌ای بدون ویترین است؛ دیده نمی‌شود، انتخاب نمی‌شود و فروش کمتری دارد. داشتن یک کاتالوگ به‌روز و دقیق، یک ابزار بازاریابی حیاتی برای معرفی برند و جذب مشتری بیشتر است.

آتالوگ ساده اما کارآمد

آتالوگ بر اساس سادگی شکل گرفت. آتالوگ مرز تغییر نسل و انقلاب در کاتالوگ ها است.
ما هیچ تکنولوژی پیچیده یا عجیبی رو به خدمت نگرفتیم.
ما فقط تونستیم یک ایده منحصر به فرد رو اجرایی کنیم.
هدف آتالوگ ساخت یک قفسه آنلاین بی انتها برای قرارگیری کاتالوگ همه کسب و کارها کنار همه…

ما در آتالوگ ایده کاتالوگ ابری و دردسترس بودن همسشگی کاتالوگ ها رو با آنلاین کردن کاتالوگ انجام دادیم. این امر کمک می کند تا کسب و کارها بدون تهیه امکان های فنی پیچیده، کاتالووگ خود را به صورت آنلاین و همیشگی در معرض دید مشتریان خود قرار دهند.