آتالوگ - پلتفرم کاتالوگ آنلاین - پلتفرم کاتالوگ دیجیتال(2)
جدیدترین کاتالوگ های آنلاین آتالوگ

جدیدترین کاتالوگ های آنلاین آتالوگ

اولین و جدیدترین کاتالوگ های آنلاین آتالوگ

مقدمه :

مهر 1401 ، فشارهای متعدد و غیر منصفانه بر مردم منجر به ایجاد نارضایتی در آنها شد که متاسفانه بنا بر عادت معمول اینترنت در ایران مورد هدف قرار گرفت. همین امر باعث شد تا در شرایط دشوار اقتصادی امکان ارتباط کسب و کارها با مشتریانشان دچار اختلال شده و در نتیجه در میان جنگ خارجی اقتصادی یک فشار دیگر هم بر پیکر کسب و کارهای اینترنتی و غیر اینترنتی وارد شد.

همین روزها بود که ما هم کارهایمان را از دست دادیم و به دنبال راه حلی برای رفع مشکلمان، راهحلی عمومی برای رفع مشکل کسب و کارها پیدا کردیم.

آتالوگ: پلتفرم کاتالوگ دیجیتال ایران

جایی که شما در اون بدون وابستگی به اینترنت و پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی می توانید به ارسال کاتالوگ (شناسنامه) کسب و کار یا برند خود بپردازید.

در مدت کوتاه فعالیت ما، دوستان زیادی از ما استقبال کردند و ما هم برای حمایت از کسب و کارها نه تنها از سود خود گذشتیم که حاضر شدیم با کمتر از هزینه های جاری به خدمت رسانی به دوستان بپردازیم . اکنون آتالوگ برای همدردی با کسب و کارها با بیش از 50 درصد تخفیف خدمات خود را ارائه می کند.

دوستان و کسب و کارها و برندهایی که از این فرصت استفاده کردند، و جدیدترین کاتالوگ های آنلاین خود را در زیر معرفی می کنیم:

این بخشی از جدیدترین کاتالوگ های آنلاین آتالوگ بود که روی پلتفرم آتالوگ قرار گرفته است. امیدواریم شاهد حضور گشترده تر کسب و کارها پس از 24 آبان در پلتفرم آتالوگ باشیم.
نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

×
تلگرام