آتالوگ - پلتفرم کاتالوگ آنلاین - پلتفرم کاتالوگ دیجیتال(2)
چرا کاتالوگ آنلاین؟

چرا کاتالوگ آنلاین؟

چرا کاتالوگ آنلاین ؟

قبل از پاسخ به این سوال لازمه دسته بندی کاتالوگ ها رو با هم یک مرور کنیم:

 

1- کاتالوگ چاپی :

یک عده بهش می گن کاتالوگ های سنتی، البته با لحن بد هم می گن، که یعنی خیلی بده! ولی خوب نظر ما این نیست که خیلی بده، یکم بده.

2- کاتالوگ دیجیتال :

این کاتالوگ ها همون فایل های طراحی شده دیجیتال قبل از چاپ هستند. که شما اون رو به صورت فایل دارید و می تونید این فایل رو برای دیگران ارسال کنید. معمولا فرمت مناسب این کاتالوگ ها PDF هست اما دیده شده عده ای هم فایل های عکس یا JPG و زبانمان لال گاهی هم فایل ZIP  رو کاتالوگ دیجیتال خودشون می دونن.

3- کاتالوگ آنلاین :

حالا اگه همون کاتالوگ دیجیتال روی یک فضای آنلاین و با یک آدرس قابل دسترسی باشه، به شکلی که شما برای دسترسی به اون نیاز به ارسال فایل نداشته باشید و تنها با ارسال یک آدرس، یا خوندن اون آدرس حتی، بتونید به کاتالوگ دسترسی داشته باشید ، شما با کاتالوگ آنلاین طرف هستید.

4- آتالوگ :

حالا اگه همه این سه حالت رو بخواهید با هم داشته باشید یعنی هر سه نوع کاتالوگ سنتی و کاتالوگ دیجیتال و کاتالوگ آنلاین رو، چاره ای ندارید جز اینکه به آتالوگ رو بیارید!

آتالوگ یا آنلاین کاتالوگ، هم حس ورق زدن کاتالوگ های سنتی رو داره، هم فرمت دیجیتال داره و هم با یک آدرس اون هم به اسم برند خودتون قابل دسترسه!

آتالوگ پلتفرم همه کاتالوگ های فارسی زبان هست. یعنی قراره هر کسی کاتالوگ داشته باشه ، یک نسخه از اون کاتالوگ اینجا باشه، توی آتالوگ.

پس بگذارید حالا سوال رو اینطور مطرح کنیم :

 

چرا آتالوگ ؟

کاتالوگ آنلاین آتالوگ - کاتالوگ دیجیتال - آتالوگ

دلایل زیادی می تونیم براتون بیاریم که چرا بهتره از آتالوگ استفاده کنید. اما فعلا و توی این بخش به چند تا از اون ها بسنده می کنیم.

1- محیط زیست

خوب اگه از اون عده ای هستید که محیط زیست براتون مهمه این دلیل کافی ای برای شماست که آتالوگ رو انتخاب کنید. اما اگه محیط زیست به کتف شماست!! می رویم سراغ دلایل بعدی و منافع مستقیم

2- ارزون تر از ارزان

هزینه ها در فرمت دیجیتال و آنلاین بسیارکمتر از کاتالوگ های چاپی است. همینطور انتقال اون و دست به دست کردن اون باز هم ارزون تر از کاتالوگ چاپی در میاد چون نیاز به پیک یا پست نداره.

3- سریع

در سریع ترین و پر هزینه ترین حالت ممکن چاپ کاتالوگ شما (که البته صحافی هم می خواهد) سه روز زمان لازم داره!

اما آتالوگ این خدمات رو در 24 ساعت و کمتر انجام میده.

4- گم نشدنی

آتالوگ یک لینکه ، مثل این:

www.atalog.ir/catalog

یعنی حتی نیاز نیست شما فایلی رو همراه داشته باشی یا کاتالوگ های چاپی رو با خودتون جا به جا کنید. همین لینک یا حتی کیوآرکد کافیه تا کاتالوگ شما دست به دست بشه. حتی می تونی پشت تلفن بگی : آتالوگ دات آی آر، اسلش، کاتالوگ!

اگه تا به حال کاتالوگتون رو با کلام و حرف زدن توزیع نکردین ، انی تجربه لذت بخش رو از خودتون دریغ نکنید.

5- تموم نشدنی

کاتالوگ های آنلاین تموم نمی شن. یعنی محدودیت تعداد نداره! این اگه مزیت نیست چیه ؟

6- قرض دادنی

وقتی یادم میاد که کاتالوگ هایی که جمع می کردم رو یکی ازم قرض می خواست و من میخواستم دق کنم، خیلی آزرده میشم.

چون با قرض دادن اون کاتالوگ دیگه من نداشتمش! اما کاتالوگ های آنلاین آتالوگ آدم رو سخاوتمند می کنه . چون با قرض دادن و اهدا کردن اون کاتالوگ هم تو اونو داری هم دیگری …

6- نوستالژی

یکی از بزرگترین مزیت های کاتالوگ های چاپی حس اون بود. حس ورق زدن. اونایی که کتاب بازن می دونن در مورد چی حرف می زنم. ما توی آتالوگ این حس رو زنده نگه داشتیم. یعنی قیمه های حس نوستالژی ورق زدن رو ریختیم توی ماست های مدرن کاتالوگ آنلاین و ازقضا عجب خوراکی از کار در اومد!

خوب حتما می گید تا اینجا که همش تعریف از خود و آتالوگ بود. به چه درد کسب و کار ما  می خوره؟

این مزایا که گفتیم، کاتالوگ شما رو دوست داشتنی، سریع، فوری ، انقلابی … ببخشد… کاتالوگ شما رو تبدیل به یک کاتالوگ دوست داشتنی، سریع و کم هزینه می کنه و همین به نشر اون کمک می کنه. نشر کاتالوگ شما هم برابر است با پیشرفت کسب و کار شما.

امتحانش کم هزینه است. و برای همینه که می گیم:

آتالوگ، الفبای آغاز تجارت …

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

×
تلگرام