آتالوگ - پلتفرم کاتالوگ آنلاین - پلتفرم کاتالوگ دیجیتال(2)
آتالوگ در نمایشگاه، کاتالوگ در نمایشگاه

آتالوگ در نمایشگاه، کاتالوگ در نمایشگاه

آتالوگ در نمایشگاه، کاتالوگ در نمایشگاه

نمایشگاه شیلات، برق و محیط زیست – تهران – نمایشگاه بین المللی تهران

29 آبان تا 2 آذر 1401

ما در آتالوگ خیلی جدی خود را در معرض چالش های بزرگ قرار می دهیم. هنوز دو هفته بیشتر از راه اندازی آتالوگ نگذشته   و ما با اطمینان از سطح سرویس دهی خود، سرویس های خود را در به نمایشگاه بین المللی تهران بردیم تا اولین حضور رسمی خود را در یک رویداد مهم و جدی رقم بزنیم.

این یک آزمایش برای آتالوگ نبود

این یک آزمایش نبود. ما قبلا کیفیت سرویس های خود را سنجیده بودیم و می دانستیم می توانیم این خدمت را به برند ها و کسب و کارهای حاضر در نمایشگاه عرضه کنیم.

ما در شرایطی وارد یک حیطه جدی شدیم که اینترنت در ایران دچار اختلال های عمده هست و باید کاتالوگ های آنلاین حتی با این اختلال ها به کمک کسب و کار ها بیایند. و خوشبختانه سربلند بودیم.

از اینکه توانستیم طی این 4 روز خدماتمان را بدون وقفه به شرکت کنندگان در نمایشگاه برسانیم خیلی خوشحالیم. و این تازه آغاز راه کاتالوگ آنلاین است.

در این نمایشگاه ها غرفه هایی که با آتالوگ همراهی کردند، استندهایی که آتالوگ در اختیارشان قرار داده بود را روی میز خود قرار داده بودند تا مخاطبان بتوانند با اسکن QR Code ها کاتالوگ آنلاین را تماشا کرده و در صورت لزوم آن را ذخیره کنند تا همیشه به آن دسترسی داشته باشند.

معضلات کاتالوگ در نمایشگاه

به نمایشگاه رفتیم و با غرفه ها در خصوص کاتالوگ ها و کاتالوگ آنلاین گپ زدیم.

47 میلیون تومان برای 1000 کاتالوگ

یکی از غرفه ها 47 میلیون تومان برای 1000 کاتالوگ هزینه کرده بود. یکی از کاتالوگ ها رو گرفتیم. جالبه بدونید که کیفیت چاپ هم به درستی رعایت نشده بود اما فورس زمانی نمایشگاه هر کسی را وادار به پذیرش شرایط موجود می کند و آنها هم پذیرفته بودند.

این درحالی است که کاتالوگ آنلاین می توانست این 47 میلیون را صرف موارد مهمتری برای غرفه کند…

کاتالوگ ها دور ریخته می شوند

کف مسیر های تردد و سالن ها گهگاهی کاتالوگ هایی را می دیدی که عمدی یا سهوی رها شده و به زمین افتاده اند. در هر صورت دیگر مخاطب به آن دسترسی ندارد. آیا شما این سرنوشت را برای کاتالوگ در نمایشگاه می پسندید؟

فکر می کنم مخاطب ها تمایلی به اسکن و دریافت کاتالوگ آنلاین ندارند!

این حرف یکی از غرفه دارها بود. همانجا آمار غرفه هایی که از آتالوگ استفاده کردند را گفتم. تعجب کرد.

جالبه بدونید که این غرفه کاتالوگ هم تمام کرده بود و عملا روز آخر نمایشگاه را بدون کاتالوگ داشت سپری می کرد.

چه زیانی بدون کاتالوگ های آنلاین متوجه کسب و کارها می شود، واقعا؟!

 

کوله باری از کاتالوگ

این عکس را ببینید…

مصرف کاتالوگ ها در نمایشگاه

به نظر شما اصلا کاتالوگ ها از میان این همه هدایا و برگه و کاتالوگ های دیگر پیدا می شوند ؟ یا به سرنوشت 85 درصدی گم شدن کاتالوگ ها می پیوندند!!

عجب …

در این نمایشگاه بیشترین استقبال از آتالوگ در میان محیط زیستی ها بود و اما آشنایی ما با سایر دوستان بسیار کارساز و تاثیرگذار بود که راه را برای حضور آتالوگ در آن مجموعه ها باز نمود.

آتالوگ ضمن سپاس از تمامی دوستان و همراهان خود و مجموعه هایی که به آتالوگ اعتماد کردند، به روزهای خوب برای خود و همراهانش ایمان دارد، چرا که در سخت ترین شرایط توانستیم خدمتی موثر را برای مخاطبان و همراهان خود فراهم کنیم.

آتالوگ در نمایشگاه - کاربرد کاتالوگ آنلاین در نمایشگاه تهران
نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

×
تلگرام